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162 - (dHr. Q.L.- Peking) |
147 - (dHr.M.O.- Thesinge (NL) |
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03 - (Herr H.-- Solingen) |
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126 - (Fam. U.S. - 26446 Horsten) |
146 - (Herr D.G. - Oldenburg) |
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22 - (Herr N.B. - 26548 Norderney) |
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63 - (Herr M.K. - 12524 Berlin) |
De TA werd in 1934 geïntroduceerd en de productie zou nog tot 1957 voortduren. En ondanks talrijke wijzigingen is het uiterlijk en het technisch concept in al die jaren nagenoeg onveranderd gebleven. Dankzij de voorwielaandrijving en het lage zwaartepunt had de TA met z'n zelfdragende carosserie een voorbeeldige wegligging en kon zeer goed uit de voeten, zeker als 15CV met de 6-cilinder-motor (La reine de la route). Niet voor niets werd de TA ook wel "Gangsterlimousine" genoemd... Heden ten dage is de TA een gewild restauratieobject. Schaal 1:21.
Der TA wurde in 1934 vorgestellt und die Bauzeit sollte noch bis 1957 fortwähren . Und trotz zahlreiche Änderungen ist das Aussehen und das technische Konzept nahezu unverändert geblieben. Dank Frontantrieb und niedrigen Schwerpunkt hatte der ramenloser TA eine vorbildliche Strassenlage und konnte tüchtig Beine machen, sicher als 15CV mit dem Sechszylindermotor. (La reine de la route). Nicht ohne Grund wurde der TA auch wohl "Gangsterlimousine" genannt... Heutzutage ist dieser klassischer Franzose ein gesuchtes Restaurierungsobjekt.